Wereldhave opent service concept ‘The Point’ op Cityplaza met vernieuwend pakketpunt

‘The Point’ combineert veelgevraagde services op één plek in winkelcentrum Cityplaza in Nieuwegein. Zo is er een informatiepunt waar bezoekers terecht kunnen voor vragen, gevonden voorwerpen en het kopen van cadeaukaarten. Daarnaast zijn er diensten als een OV-oplaadpunt, pinautomaat en een fotohokje en kan men hier een oplader, rolstoel of kinderwagen lenen.

De meest vernieuwende dienst in The Point is het pakketpunt. Bezoekers en omwonenden kunnen hier terecht om pakketjes van alle online winkels op te halen en terug te sturen, ongeacht welke pakketleverancier de verzending verzorgt. Het pakketpunt is aangevuld met een paskamer en een naaiatelier zodat online bestelde kleding direct kan worden gepast en vermaakt. Binnenkort wordt ook last mile delivery per fiets aangeboden. Op deze manier draagt Wereldhave bij aan een beter leefbare omgeving met minder uitstoot en schonere lucht.

Vanaf het tweede kwartaal volgend jaar zal Parcls de exploitatie van het pakketpunt overnemen. Dit wordt dan de eerste locatie van Parcls buiten Amsterdam. Parcls ziet de samenwerking in Nieuwegein als pilot en startpunt van een landelijke samenwerking in alle Wereldhave centra.

‘The Point’ is een bewezen service concept in de centra van Wereldhave in België. Cityplaza is het eerste Nederlandse centrum waar dit concept wordt geopend.

‘The Point’ is een concept dat is ontwikkeld binnen de Full Service Center strategie van Wereldhave, waarbij boodschappen doen, winkelen, vrijetijdbesteding, ontspanning, sporten, gezondheid, werken en andere dagelijkse behoeften samen komen, ondersteund door slimme concepten én services.

Wees betrokken. Reageer en geef een reactie op bovenstaand artikel!

Onze adverteerders maken pen.nl mogelijk